Frågor som kommer in ofta

Hej! Jag hade tänkt att svara på några frågor som ofta med jämna mellanrum kommer in på bloggen. 
 
Vad heter du?
Elin Karolina Andersson Paulsson
 
När fyller du år?
25:e Augusti 1999
 
Hur lång är du?
Ingen aning, runt 1.55-1.60 
 
Vilken ögonfärg har du?
Blå/Grön/Gråa
 
Vad har du för skostorlek?
38-39

Favoritdjur?
Katt! 
 
Har du något husdjur?
Japp! Två katter har jag! 
 
Har du några syskon?
Ja, två halsystrar, samma pappa men inte mamma.
 
Favoritmat?
Kinamat! 
 
Den snyggaste personen du vet?

Liam Hemsworth!! :D 
 
 
 
 

Ha en superbra dag! Haha, själv sitter jag i skolan! 
 

Kommentarer:

1 F O T O S B :

skriven

Ha en bra kväll! :)

2 Amanda Eriksson:

skriven

Hejhej, har du instagram? :) isf följ mig Amandaerikssson, följer alla tillbaka! :D

Svar: Ja jag följer dig nu! :D
Elin Andersson

Kommentera här: