Kalas!

Hej! 
Idag var jag på kalas hos några killkompisar, med tårta, chinamat & massa gott! 
Dock hade jag inte med kameran eftersom den var urladdad, nu på torsdag eller
fredag ska jag till kolmården, annars som här dagarna ska jag sticka iväg och träna
hela dagarna, så det kommer inte bli supermycket uppdatering kan ja lova. Och sen
så på måndag så sticker jag till göteborg och sover över där, sen nästa fredag så åker
jag till stockholm över dagen & går på grönalund med josefin, så det är mycket på gång,
ska även försöka fixa någon gästbloggare under dagarna jag ska bort eller så får det blir
tidinställda, vi får se! 
Förlåt för att min design är konstig, måste fixa så den är bättre snart! 
Blev inga bilder idag, jag jobbar även på en ny design eftersom menyn i denna designen 
krånglar så. Hejdå ha det bra! 

Kommentera här: