MIN FÖDELSEDAG! :D

Hej, idag fyller jag ju tretton år, så jag har fått en massa paket men det kommer en video på vad jag fick! 
Men snart kommer jossan & då ska vi göra tårtan färdig! :D Hehe det blir superkul! 
Och sen vid fem kommer maja & madde också och då ska alla vi käka chinamat! 
Min mormor & morfar kommer även klockan tre, och då får ja paket av dom & 
på måndag så kommer mina syrror! Men jag tog lite självporträtt för att ja va så glad 
förut så jag bjuder på dom nu! :D Ha en superhärlig dag, för det ska jag ha,  världens bästa med världens bästaste bästisar! :D 
 
 
 
Ha en bra dag så hörs vi senare! :D 
Kram! 

Kommentarer:

1 Saga:

skriven

Grattis :)
Hoppas du får en jätte bra dag! :)

Svar: Åh tack! :D Desamma! :D<3
Elin Andersson

2 Maja thööööööörnqvist:

skriven

ååååååååh! grattis elin! hoppas du får massa fina presenter och en as bra dag! så ses vi på måndag! <33333

Svar: Åh tack maja!! :D<333 vi ses på måndag! :D<33
Elin Andersson

3 Sarah:

skriven

Grattia i efterskott! :D

Svar: tackar! :D
Elin Andersson

Kommentera här: